Сообщения

Сообщения за марта 24, 2017

Фізкультхвилинка "Пташки"

Фізкультхвилинка "Сірий котик"

Свято 8 березня у 3-В класі

Свято 8 березня у 3-В класі

Вимоги із програми з математики для учнів 1-4 класів ЗПР

                                          Математика Очікувані навчальні досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 1 навчального року. Учень (учениця) повинен (на): знати таблиці додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8,9 у межах 10; називати додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8.9 з переходом через десяток; читати і записувати числа в межах 20; складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10 та окремі випадки в межах 20 (11+1; 12-1; 10+5; 15-5; 15-10); складати числові вирази і обчислювати їх значення; користуватися знаками і позначеннями: +, –, =, >, <, см, дм, кг, л, 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9; застосовувати прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел; застосовувати прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд; розв’язувати арифметичні задачі на одну дію за допомогою додавання і віднімання; складати задачі за практичними діями з предметами і за малюнками; використовувати одиниці вимірюванн

Особливості дітей класів інтенсивної педагогічної корекції

Особливості дітей класів інтенсивної педагогічної корекції «Затримка психічного розвитку» - під цим терміном розуміють синдром тимчасового відставання психіки в цілому або окремих її функцій – моторних, мовленнєвих, емоційно-вольових. Цей характер відставання з часом долається, і тим успішніше, чим раніше виявляється причина. Дуже важливо створити необхідні умови корекції, які забезпечують нормальне навчання й виховання дітей цієї категорії. Характер затримки психічного розвитку обумовлює зміст і глибину порушень структури навчально-пізнавальної діяльності цієї категорії учнів. Т. Д. Ілляшенко виділяє такі типи порушень навчально-пізнавальної діяльності дітей із затримкою психічного розвитку: • порушення, пов'язані з дефіцитним розвитком функції регуляції навчально-пізнавальної діяльності при первинно збереженому інтелектуальному розвитку дитини та достатній научуваності (це насамперед, стани дефіциту з гіпер- чи гіпоактивністю, недорозвиненістю мотиваційної та емоці

Диференційний зміст навчання дітей із затримкою психічного розвитку

Диференційний зміст навчання дітей із затримкою психічного розвитку Корекція навчальної діяльності та розвитку дітей, насамперед, має відбуватися на уроці, який є основною формою навчання. Різні труднощі дитини в навчанні негативно позначаються на її здатності працювати разом з класом. Через те вона більшою чи меншою мірою потребує індивідуалізації навчального процесу. Діти, які направлені до класу інтенсивної педагогічної корекції, мають не тільки різні труднощі у навчання, але і педагогічну та мікросоціальну запущеність. Вони мають ряд специфічних особливостей. Так, наприклад, в одних дітей максимальне напруження уваги та найбільш висока працездатність виникає на початку виконання завдання та знижується по мірі продовження роботи; у других, навпаки, зосередження уваги настає лише після довготривалого пояснення та «входження» у завдання; в третіх відмічається нерівномірна працездатність протягом всього часу виконання завдання. Деякі діти стають зав’ялими та пасивними: лягають

Структура уроку класу ІПК

Система роботи з учнями класів інтенсивної педагогічної корекції в умовах особистісно-орієнтованого навчання Педагог-гуманіст В. О. Сухомлинський особливу увагу звертав на специфіку роботи з дітьми, що мають низьку здатністю до навчання. «З такими дітьми треба працювати тонко, делікатно, з індивідуальним підходом. Ці діти не повинні відчувати своєї неповноцінності». Таких учнів В. О. Сухомлинський вважає найтендітнішими, найніжнішими квітами в безмежно різноманітному квітнику людства. Адже не їхня вина в тому, що вони прийшли до школи слабкими, з недостатньо розвиненою здатністю до розумової праці. Перша і важлива задача роботи в класі ІПК – це прийняти та зрозуміти учня з усіма його труднощами, бажання допомогти подолати їх, відкрити в ньому особистість . Система роботи в такому класі передбачає обстеження учня з моменту прибуття і його подальше спостереження в процесі корекційної роботи. Корекція труднощів дітей у навчанні – складний і багатогранний процес. Він торкається н

Психолого-педагогічні особливості дітей з гіперактивністю

Психолого-педагогічні особливості дітей з гіперактивністю Слід виокремити одну характерну рису гіперактивних дітей. Досить часто в них на першому році життя інтенсивно відбувається фізичний і розумовий розвиток. Такі діти раніше своїх однолітків починають ходити, говорити. Часом складається враження, що це дуже здібна, навіть обдарована дитина, від якої можна багато очікувати в майбутньому. Однак уже в дошкільному віці, й особливо в перші роки навчання у школі, батьки виявляють, що за розумовим розвитком їхня дитина не виділяється із середовища однолітків і навіть може відставати. Нерідко ці діти зазнають труднощів у навчанні, а з деяких предметів (у молодших школярів найчастіше з письма й читання) успішність буває досить посередньою або навіть незадовільною. Водночас у таких дітей може бути виражена здатність до певного виду діяльності – музики, математики, техніки, гри в шахи. Це варто використовувати, надавши дитині можливість займатися улюбленою справою.  Поведінка дитини

Пізнавальна діяльність дітей із затримкою психічного розвитку

Пізнавальна діяльність дітей із затримкою психічного розвитку Діти із затримкою психічного розвитку мають своєрідну пізнавальну діяльність. Учителям загальноосвітніх навчальних закладів необхідно обов’язково володіти цією інформацією. Зупинимося на основних аспектах. Увага. Усім дітям із затримкою психічного розвитку властиве зниження уваги. Слід відзначити, що зниження стійкості уваги може мати різний характер: максимальне напруження уваги на початку виконання завдання й подальше її зниження; настання зосередження уваги після певного періоду роботи; періодичні зміни напруження уваги та її спаду впродовж усього часу роботи. Сприйняття. Спостерігається неповноцінність зорового і слухового сприйняття, просторові й часові розлади, недостатність планування й порушення у виконанні складних рухових програм. Таким дітям потрібно більше часу для прийому й опрацювання зорових, слухових та інших вражень. Подібні якості предметів сприймаються ними як однакові (овал, наприклад, сприйм