Вимоги із програми з математики для учнів 1-4 класів ЗПР

                                          Математика
Очікувані навчальні досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 1 навчального року.
Учень (учениця) повинен (на):
знати таблиці додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8,9 у межах 10; називати додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8.9 з переходом через десяток; читати і записувати числа в межах 20; складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10 та окремі випадки в межах 20 (11+1; 12-1; 10+5; 15-5; 15-10); складати числові вирази і обчислювати їх значення; користуватися знаками і позначеннями: +, –, =, >, <, см, дм, кг, л, 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9; застосовувати прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел; застосовувати прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд; розв’язувати арифметичні задачі на одну дію за допомогою додавання і віднімання; складати задачі за практичними діями з предметами і за малюнками; використовувати одиниці вимірювання: довжини (сантиметр, дециметр, метр), маси (кілограм),  місткості (літр), вартості (гривня, копійка) в процесі виконання практичних завдань; розпізнавати геометричні фігури: пряму, ламану, криву, промінь, відрізок, кут, круг, трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник; будувати відрізок заданої довжини; використовувати засвоєні математичні терміни під час відповіді на уроці; відповідати на запитання вчителя; робити висновки, використовуючи допомогу вчителя; пояснювати етапи виконання завдання; навчатися активувати пізнавальну активність, спостережливість, комунікабельність.

Очікувані навчальні досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 2 навчального року:
Учень (учениця) повинен (на):
знати послідовність натуральних чисел від 1 до 100, місце 0 в розширеному ряді; десятковий склад чисел; переставну властивість додавання; таблиці множення чисел2, 3 і відповідні випадки ділення (на рівні навичок) називати компоненти дій множення і ділення; одиниці вимірювання довжини та часу, співвідношення між ними; вміти читати, записувати і порівнювати числа від 1 до 100; читати і записувати найпростіші вирази (сума, різниця, добуток, частка); виконувати усно і письмово дії додавання і віднімання в межах 100, множення одноцифрового числа на одноцифрове і відповідні випадки ділення; знаходити значення виразу з однією змінною при заданих значеннях змінної; розвязувати прості і складені задачі на дві дії, які містять відношення „менше на”, „більше на”, „менше у”, „більше у”; записувати розвязок задачі арифметичними діями або виразами; користуватися знаками і позначеннями:<, >, :, , м, см, дм, сек., год.; знаходити геометричні фігури на моделях та малюнках, у навколишніх предметах; вимірювати відрізки; креслити відрізки заданої довжини; знаходити периметр многокутника; будувати прямокутник на папері в клітинку; доводити до кінця розпочату справу в знайомих ситуаціях; зміцнювати та доповнювати знання про навколишній світ; набувати позитивних емоцій та почуття задоволеності від добре виконаної справи; виявляти здатність до довільної діяльності.



Очікувані навчальні досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 3 навчального року:
Учень (учениця) повинні:
знати напамять таблиці множення і ділення; послідовність чисел від 0 до 1000; порядок виконання дій у виразах; називати і позначати одиниці вимірювання величин: довжини (мм, см, м, дм, км), маси (г, кг, ц), часу (с., хв., год.), грошові одиниці (коп., грн.); співвідношення між одиницями вимірювання довжини, маси, часу; читати, записувати і порівнювати числа у межах 1000; робити перевірку обчислень; виконувати ділення з остачею; дізнаватися, на скільки разів одне число більше за друге, у скільки разів одне число більше за друге; розвязувати рівняння на основі взаємозвязків між компонентами і результатами дій; розвязувати складені текстові арифметичні задачі на визначення ціни, кількості і вартості товару; розвязувати текстові арифметичні задачі, які містять відношення «більше в», «менше в»; знаходити периметр прямокутника; позначати точки, кути і відрізки многокутників буквами; визначати час за годинником; спілкується з товаришами та допомагати їм у виконанні завдання; дослухатися до думки товариша, враховувати його інтереси; збагачувати та систематизувати знання про навколишню дійсність; доводити до логічного завершення розпочату справу.
Очікувані навчальні досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 4 навчального року:
Учень (учениця) повинні:
знати назви і послідовність натуральних чисел від 1 до 1000000, місце нуля в розширеному ряді, десятковий склад чисел; таблиці додавання і множення одноцифрових чисел та відповідні випадки віднімання і ділення; порядок виконання дій у виразах; таблиці співвідношення між одиницями величин (довжини, маси, площі, часу); залежність результату арифметичної дії від зміни компонентів; читати, записувати і порівнювати числа в межах 1000000; називати компоненти арифметичних дій і читати найпростіші числові вирази (сума, різниця, добуток, частка); виконувати усно і письмово всі арифметичні дії (нескладні випадки) в межах 100; виконувати письмово додавання і віднімання багатоцифрових чисел, множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, двоцифрове число, перевірку правильності обчислень; знаходити значення числового виразу на 3-4 арифметичні дії; розвязувати прості текстові задачі, які розкривають зміст арифметичних дій і зміст значень виразів „більше (менше) на”, „більше (менше) у”, задачі на різницеве (кратне порівняння чисел та складені задачі на 2-3 дії; розвязувати складені задачі, в яких використовується залежність між величинами (швидкістю, часом і відстанню при рівномірному прямолінійному русі; ціною, кількістю і вартістю товару; площею прямокутника і довжинами суміжних сторін) за зразком; обчислювати значення числового виразу, що містить 3-4 арифметичні дії, на основі знання правил порядку виконання арифметичних дій і їх властивостей; розпізнавати і зображувати на папері в клітинку за допомогою циркуля і лінійки геометричні фігури – точку, відрізок, промінь, пряму, ламану, кут, коло, круг, трикутник, прямокутник, квадрат; знати одиниці вимірювання швидкості; їх позначення (км/год., м/с); обчислювати периметр многокутників, площу прямокутника і квадрата (можуть використовувати зразок).


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тексти для диктантів та списування 1-2 клас

Математичні віршовані задачі

Діти з ЗПР – розвиток, особливості, навчання, характеристика