Вимоги із програми з математики для учнів 1-4 класів ЗПР
Математика
Очікувані навчальні
досягнення корекційно-розвивальної роботи на кінець 1 навчального року.
Учень (учениця)
повинен (на):
знати таблиці
додавання і віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8,9 у межах 10; називати додавання і
віднімання чисел 1,2,3,4,5,6,7,8.9 з переходом через десяток; читати
і записувати числа в межах 20; складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання в
межах 10 та окремі випадки в межах 20 (11+1; 12-1; 10+5; 15-5; 15-10); складати
числові вирази і обчислювати їх значення; користуватися знаками і
позначеннями: +, –, =, >, <, см, дм, кг, л, 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9; застосовувати прийоми
обчислення у межах 100 на основі
знання нумерації чисел; застосовувати прийоми
обчислення у межах 100 без переходу через розряд; розв’язувати арифметичні задачі на одну дію за допомогою додавання і
віднімання; складати задачі за практичними діями з предметами і за
малюнками; використовувати одиниці
вимірювання: довжини (сантиметр, дециметр, метр), маси (кілограм), місткості (літр), вартості (гривня, копійка)
в процесі виконання практичних завдань; розпізнавати геометричні
фігури: пряму, ламану, криву, промінь, відрізок, кут, круг, трикутник,
чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник; будувати відрізок заданої довжини; використовувати засвоєні
математичні терміни під час відповіді на уроці; відповідати на запитання вчителя; робити висновки, використовуючи допомогу вчителя; пояснювати етапи виконання завдання; навчатися
активувати пізнавальну активність,
спостережливість, комунікабельність.
Очікувані навчальні досягнення
корекційно-розвивальної роботи на кінець 2 навчального року:
Учень (учениця)
повинен (на):
знати послідовність натуральних чисел від 1
до 100, місце 0 в розширеному ряді; десятковий склад чисел; переставну
властивість додавання; таблиці множення чисел2, 3 і відповідні випадки ділення
(на рівні навичок) називати компоненти
дій множення і ділення; одиниці вимірювання довжини та часу, співвідношення між
ними; вміти читати, записувати і
порівнювати числа від 1 до 100; читати і
записувати найпростіші вирази (сума,
різниця, добуток, частка); виконувати усно
і письмово дії додавання і віднімання в межах 100, множення одноцифрового числа
на одноцифрове і відповідні випадки ділення; знаходити значення виразу з однією змінною при заданих значеннях
змінної; розв’язувати прості і складені задачі на дві дії, які містять
відношення „менше на”, „більше на”, „менше у”, „більше у”; записувати розв’язок задачі
арифметичними діями або виразами; користуватися
знаками і позначеннями:<,
>, :, , м, см, дм, сек., год.; знаходити геометричні фігури на моделях та малюнках, у навколишніх
предметах; вимірювати відрізки; креслити відрізки заданої довжини; знаходити периметр многокутника; будувати прямокутник на папері в
клітинку; доводити до кінця
розпочату справу в знайомих ситуаціях; зміцнювати
та доповнювати знання про навколишній світ; набувати позитивних
емоцій та почуття задоволеності від добре виконаної справи; виявляти здатність до довільної
діяльності.
Очікувані навчальні досягнення
корекційно-розвивальної роботи на кінець 3 навчального року:
Учень (учениця)
повинні:
знати напам’ять таблиці множення і ділення;
послідовність чисел від 0 до 1000; порядок виконання дій у виразах; називати і позначати одиниці вимірювання величин: довжини (мм, см, м, дм,
км), маси (г, кг, ц), часу (с., хв., год.), грошові одиниці (коп., грн.);
співвідношення між одиницями вимірювання довжини, маси, часу; читати, записувати і порівнювати числа
у межах 1000; робити перевірку
обчислень; виконувати ділення з
остачею; дізнаватися, на скільки
разів одне число більше за друге, у скільки разів одне число більше за друге; розв’язувати рівняння на основі
взаємозв’язків між
компонентами і результатами дій; розв’язувати складені текстові арифметичні задачі на визначення ціни,
кількості і вартості товару; розв’язувати текстові арифметичні задачі, які містять відношення
«більше в», «менше в»; знаходити периметр
прямокутника; позначати точки, кути
і відрізки многокутників буквами; визначати
час за годинником; спілкується з
товаришами та допомагати їм у
виконанні завдання; дослухатися до
думки товариша, враховувати його
інтереси; збагачувати та систематизувати
знання про навколишню дійсність; доводити
до логічного завершення розпочату справу.
Очікувані навчальні досягнення
корекційно-розвивальної роботи на кінець 4 навчального року:
Учень (учениця)
повинні:
знати назви і послідовність натуральних чисел
від 1 до 1000000, місце нуля в розширеному ряді, десятковий склад чисел;
таблиці додавання і множення одноцифрових чисел та відповідні випадки
віднімання і ділення; порядок виконання дій у виразах; таблиці співвідношення
між одиницями величин (довжини, маси, площі, часу); залежність результату
арифметичної дії від зміни компонентів; читати,
записувати і порівнювати числа в межах 1000000; називати компоненти арифметичних дій і читати найпростіші числові вирази (сума, різниця, добуток, частка);
виконувати усно і письмово всі
арифметичні дії (нескладні випадки) в межах 100; виконувати письмово додавання і віднімання багатоцифрових чисел,
множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, двоцифрове число,
перевірку правильності обчислень; знаходити
значення числового виразу на 3-4 арифметичні дії; розв’язувати прості текстові задачі, які розкривають
зміст арифметичних дій і зміст значень виразів „більше (менше) на”, „більше
(менше) у”, задачі на різницеве (кратне порівняння чисел та складені задачі на
2-3 дії; розв’язувати складені задачі, в яких використовується залежність між
величинами (швидкістю, часом і відстанню при рівномірному прямолінійному русі;
ціною, кількістю і вартістю товару; площею прямокутника і довжинами суміжних
сторін) за зразком; обчислювати значення
числового виразу, що містить 3-4 арифметичні дії, на основі знання правил
порядку виконання арифметичних дій і їх властивостей; розпізнавати і зображувати на
папері в клітинку за допомогою циркуля і лінійки геометричні фігури – точку,
відрізок, промінь, пряму, ламану, кут, коло, круг, трикутник, прямокутник,
квадрат; знати одиниці вимірювання
швидкості; їх позначення (км/год., м/с); обчислювати
периметр многокутників, площу прямокутника і квадрата (можуть
використовувати зразок).
Комментарии
Отправить комментарий