Система психолого-педагогічної корекції педагогічної занедбаності молодшого школяра
Підструктури особистості Предмети корекції Педагогічні прийоми Психологічні методи 1 2 3 4 Індивідуально-типологічні особливості особистості Дисгармонія розвитку. Нестабільність і ригідність нервової системи. Нерозвиненість довільності психічних процесів у порівнянні з однолітками Розуміння, співчуття, зняття напруги. Раціоналізація виховно-освітнього процесу. Вирівнювання культурно-освітніх можливостей дітей. Особистісна перспектива Розвиток довільності в руховій сфері. Розвиток довільності в пізнавальній сфері. Розвиток довільності в емоційній сфері. Розвиток довільності в спілкуванні і поведінці. Когнітивна тренування. Систематична десенсибілізація. Терапія засобами мистецтва Властивості суб'єкта спілкування Висока тривожність. Слабка соціальна рефлексія. Труднощі спілкування. Неадекватна поведінка. Низький соціальний статус Довіра до особистості дитини. Формування реально усвідомлюваних мотивів поведінки. Формування реально ді