Система психолого-педагогічної корекції педагогічної занедбаності молодшого школяра
Підструктури особистості Предмети корекції Педагогічні прийоми Психологічні методи 1 2 3 4 Індивідуально-типологічні особливості особистості Дисгармонія розвитку. Нестабільність і ригідність нервової системи. Нерозвиненість довільності психічних процесів у порівнянні з однолітками Розуміння, співчуття, зняття напруги. Раціоналізація виховно-освітнього процесу. Вирівнювання культурно-освітніх можливостей дітей. Особистісна перспектива Розвиток довільності в руховій сфері. Розвиток довільності в пізнавальній сфері. Розвиток довільності в емоційній сфері. Розвиток довільності в спілкуванні і поведінці. Когнітивна тренування. Систематична десенсибілізація. Терапія засобами мистецтва Властивості суб'єкта спілкування Висока тривожність. Слабка соціальна рефлексія. Труднощі спілкування. Неадекватна поведінка. Низький соціальний статус Довіра до особистості дитини. Формування реально усвідомлюваних мотивів...