ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ
ДІТИ З «ХВОРОБЛИВОЮ» РЕАКЦІЄЮ ТА ДІТИ З ПІДВИЩЕНОЮ ЕМОЦІЙНОЮ ЗБУДЛИВІСТЮ Ця дитина може заплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках і вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто є аномальним і виражається очевидною агресією, подеколи навіть у стані афекту. Розв'язання 1. Кожний учитель повинен засвоїти просте пра¬вило: немає поганих дітей, є погана поведінка. Тому, даючи оцінку поведінці, вчинку, у жодно¬му разі не робіть акценту на особистості учня. Не слід говорити: «Ти негідник!» — зосередьте увагу на конкретній його дії. 2. У жодному випадку не порівнянюйте дітей між собою. Кожна дитина — неповторна осо¬бистість, кожна має темперамент, свою планку розвитку. Порівнювати дитину можна тільки з нею самою, беручи до уваги її дії. Наприклад: «Сьогодні ти вивчив урок набагато краще, ніж минулого разу». 3. Заохочуйте дитину похвалою. ОБДАРОВАНІ ДІТИ Обдарована дитина зазвичай сама заявляє про себе, тим самим ускладн