Сообщения

Сообщения за сентября 18, 2015

ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ

ДІТИ З «ХВОРОБЛИВОЮ» РЕАКЦІЄЮ ТА ДІТИ З ПІДВИЩЕНОЮ ЕМОЦІЙНОЮ ЗБУДЛИВІСТЮ Ця дитина може заплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках і вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто є аномальним і виражається очевидною агресією, подеколи навіть у стані афекту. Розв'язання 1.    Кожний учитель повинен засвоїти просте пра¬вило: немає поганих дітей, є погана поведінка. Тому, даючи оцінку поведінці, вчинку, у жодно¬му разі не робіть акценту на особистості учня. Не слід говорити: «Ти негідник!» — зосередьте увагу на конкретній його дії. 2.    У жодному випадку не порівнянюйте дітей між собою. Кожна дитина — неповторна осо¬бистість, кожна має темперамент, свою планку розвитку. Порівнювати дитину можна тільки з нею самою, беручи до уваги її дії. Наприклад: «Сьогодні ти вивчив урок набагато краще, ніж минулого разу». 3.    Заохочуйте дитину похвалою. ОБДАРОВАНІ ДІТИ Обдарована дитина зазвичай сама заявляє про себе, тим самим ускладн

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ВАЖКИМИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Ознаки соціальної та педагогічної занедбаності Організація індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми 1.  Порушення образу «Я» — неадекватна самооцінка, незадоволена потреба у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм. 2.   Нерозвиненість школяра як суб'єкта навчання — несформованість мотивів навчання, низька навчально- пізнавальна активність, слабка научуваність, несформірованість елементів і навичок навчальної діяльності, основних навчальних умінь. 3.   Нерозвиненість школяра як суб'єкта спілкування — слабка соціальна рефлексія, нерозуміння з боку дорослих, низький соціометричний статус, емоційна нестабільність, неадекватна поведінка в соціальних ситуаціях, несприйняття ровесниками. 4.   Специфіка індивідуально- типологічних особливостей — дисгармонія розвитку, нестабільність, ригідність нервової системи, нерозвинена довільність психічних процесів 1.     Вплив на умови сімейного виховання школяра: •    підвищення психолого-педаг