Система психолого-педагогічної корекції педагогічної занедбаності молодшого школяра

Підструктури особистості
Предмети корекції
Педагогічні прийоми
Психологічні методи
1
2
3
4
Індивідуально-типологічні особливості особистості
Дисгармонія розвитку.Нестабільність і ригідність нервової системи.Нерозвиненість довільності психічних процесів у порівнянні з однолітками
Розуміння, співчуття, зняття напруги. Раціоналізація виховно-освітнього процесу.Вирівнювання культурно-освітніх можливостей дітей.Особистісна перспектива
Розвиток довільності в руховій сфері.Розвиток довільності в пізнавальній сфері. Розвиток довільності в емоційній сфері. Розвиток довільності в спілкуванні і поведінці. Когнітивна тренування. Систематична десенсибілізація. Терапія засобами мистецтва
Властивості суб'єкта спілкування
Висока тривожність.Слабка соціальна рефлексія. Труднощі спілкування.Неадекватна поведінка.Низький соціальний статус
Довіра до особистості дитини. Формування реально усвідомлюваних мотивів поведінки. Формування реально діючих мотивів поведінки. Аналіз конфліктних ситуацій.Приклад і авторитет педагога у відношенні до дітей.Позитивна іррадіація авторитету педагога на ставленні дитини з однолітками
Ігрова корекція поведінки в групі.Розвиток позитивного спілкування.Рольовий научіння. Комунікативні ігри та вправи. Розхитування традиційних позиційних ролей. Статусне переміщення дітей
Властивості суб'єкта діяльності
Дисгармонія мотивів навчання. Шкільна тривожність. Низька навчально-пізнавальна активність.Несформованість основних навчальних умінь. Слабка здатність до навчання
Позитивне стимулювання.Авансування успіху.Акцептуація досягнень дитини у діяльності.Парціальна оцінка результатів. Наочні опори в навчанні. Коментований управління. Створення навчальних ситуацій з елементами новизни, цікавості, опори на життєвий досвід дітей. Поетапне формування розумових дій.Випереджаюче консультатірова-ня по важким темами. Щадна навчальне навантаження
Зниження значимості вчителя.Зниження сили потреб, пов'язаних з внутрішньою позицією школяра.Десенсибілізація до оцінювання.Формування адекватної самооцінки шкільних успіхів. Релаксація і емоційне відреагування шкільних страхів
Властивості Куб'екта самосозна
ня
Порушений образ «Я».Неадекватна самооцінка.Незадоволене домагання на визнання.Комплекс неповноцінності
Безумовне прийняття дитини.Вибіркове ігнорування негативних вчинків.Емоційний погладжування дитини. Позитивне спонукання до діяльності і спілкування. Очікування завтрашньої радості
Психологічний масаж. Ідентифікація.Дзеркальне відображення.Підтвердження унікальності дитини.Розвиток позитивного сприйняття інших. Самонавіювання («Я хочу», «Я можу», «Я буду»)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тексти для диктантів та списування 1-2 клас

Математичні віршовані задачі

Діти з ЗПР – розвиток, особливості, навчання, характеристика