Система психолого-педагогічної корекції педагогічної занедбаності молодшого школяра
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Підструктури особистості
|
Предмети корекції
|
Педагогічні прийоми
|
Психологічні методи
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Індивідуально-типологічні особливості особистості
|
Дисгармонія розвитку.Нестабільність і ригідність нервової системи.Нерозвиненість довільності психічних процесів у порівнянні з однолітками
|
Розуміння, співчуття, зняття напруги. Раціоналізація виховно-освітнього процесу.Вирівнювання культурно-освітніх можливостей дітей.Особистісна перспектива
|
Розвиток довільності в руховій сфері.Розвиток довільності в пізнавальній сфері. Розвиток довільності в емоційній сфері. Розвиток довільності в спілкуванні і поведінці. Когнітивна тренування. Систематична десенсибілізація. Терапія засобами мистецтва
|
Властивості суб'єкта спілкування
|
Висока тривожність.Слабка соціальна рефлексія. Труднощі спілкування.Неадекватна поведінка.Низький соціальний статус
|
Довіра до особистості дитини. Формування реально усвідомлюваних мотивів поведінки. Формування реально діючих мотивів поведінки. Аналіз конфліктних ситуацій.Приклад і авторитет педагога у відношенні до дітей.Позитивна іррадіація авторитету педагога на ставленні дитини з однолітками
|
Ігрова корекція поведінки в групі.Розвиток позитивного спілкування.Рольовий научіння. Комунікативні ігри та вправи. Розхитування традиційних позиційних ролей. Статусне переміщення дітей
|
Властивості суб'єкта діяльності
|
Дисгармонія мотивів навчання. Шкільна тривожність. Низька навчально-пізнавальна активність.Несформованість основних навчальних умінь. Слабка здатність до навчання
|
Позитивне стимулювання.Авансування успіху.Акцептуація досягнень дитини у діяльності.Парціальна оцінка результатів. Наочні опори в навчанні. Коментований управління. Створення навчальних ситуацій з елементами новизни, цікавості, опори на життєвий досвід дітей. Поетапне формування розумових дій.Випереджаюче консультатірова-ня по важким темами. Щадна навчальне навантаження
|
Зниження значимості вчителя.Зниження сили потреб, пов'язаних з внутрішньою позицією школяра.Десенсибілізація до оцінювання.Формування адекватної самооцінки шкільних успіхів. Релаксація і емоційне відреагування шкільних страхів
|
Властивості Куб'екта самосозна
ня
|
Порушений образ «Я».Неадекватна самооцінка.Незадоволене домагання на визнання.Комплекс неповноцінності
|
Безумовне прийняття дитини.Вибіркове ігнорування негативних вчинків.Емоційний погладжування дитини. Позитивне спонукання до діяльності і спілкування. Очікування завтрашньої радості
|
Психологічний масаж. Ідентифікація.Дзеркальне відображення.Підтвердження унікальності дитини.Розвиток позитивного сприйняття інших. Самонавіювання («Я хочу», «Я можу», «Я буду»)
|
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
Комментарии
Отправить комментарий