Тест для батьків
Інструкція: на кожне твердження
слід дати відповідь “так” чи “ні”
1. Я розвиваю в дитині позитивне
сприйняття його можливостей, здібностей.
2. Я надав кімнату або частину
кімнати виключно для занять дитини.
3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою
і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення,
піклуватися про свої обов’язки.
4. Я показую дитині можливості
знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті,
суспільні, шкільні бібліотеки).
5. Я ніколи не відмовляю дитині в
проханні почитати їй.
6. Я постійно беру дитину в поїздки,
подорожі, на екскурсії по цікавих місцях (відвідини музеїв, театрів та
інше).
7. Я вітаю ігри і спілкування моєї
дитини з друзями.
8. Я часто виконую разом з дитям
одну і ту ж справу.
9. Я піклуюся про фізичне здоров’я
дитини ( харчування, гартування зарядка, заняття спортом).
10. Я стежу, щоб малюк дотримувався
режиму дня: вставав і лягав в один і той же час, мав годинник для занять,
прогулянок, ігор і так далі
Оцінка тесту
Порахувати кількість плюсів (відповідь
“так”). Кожна позитивна відповідь оцінюється в один бал. Розділивши отриману
суму на 10 (кількість тверджень) отримуємо середньоарифметичне число.
1-й рівень (1- 0,7 балу)
Ви правильно організовуєте шкільне життя
дитини. Малюк має всесторонні інтереси, підготовлений до спілкування з
дорослими і товаришами. При такому вихованні ви можете розраховувати на хороші
успіхи в навчанні.
2-й рівень (0,6-0,4 балу)
У вас можуть виникнути деякі проблеми в
навчанні дитини. Задумайтеся, чи є ви надзвичайно активними, чи не блокуєте ви
“поле свободи” дитини, чи досить часу дитя спілкується з однолітками? Ваші
роздуми дозволять вам визначити оптимальну стратегію виховання.
3-й рівень (0,3-0 балів)
У вашому досвіді просліджується головна
помилка – надмірна опіка дитини, підміна зусиль дитяти власною активністю. Ви
недостатньо даєте йому спілкуватися з однолітками, заважаєте йому набувати
соціального досвіду.Маємо надію, що ваша
самокритичність принесе успіх у виховальній стратегії.
Комментарии
Отправить комментарий