ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ВАЖКИМИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Ознаки соціальної та педагогічної занедбаності
Організація індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми
1.  Порушення образу «Я» — неадекватна
самооцінка, незадоволена потреба
у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм.
2.   Нерозвиненість школяра як суб'єкта
навчання — несформованість
мотивів навчання, низька навчально-
пізнавальна активність, слабка
научуваність, несформірованість
елементів і навичок навчальної
діяльності, основних навчальних
умінь.
3.   Нерозвиненість школяра як суб'єкта
спілкування — слабка соціальна
рефлексія, нерозуміння з боку
дорослих, низький соціометричний
статус, емоційна нестабільність,
неадекватна поведінка в соціальних
ситуаціях, несприйняття
ровесниками.
4.   Специфіка індивідуально-
типологічних особливостей —
дисгармонія розвитку, нестабільність,
ригідність нервової системи,
нерозвинена довільність психічних
процесів
1.     Вплив на умови сімейного виховання школяра:
•    підвищення психолого-педагогічної грамотності батьків;
•           допомога в організації розумової діяльності дитини;
•    контроль над організацією нормального режиму дня дитини;
•           індивідуальні консультації з батьками.
2.     Удосконалення виховної роботи з класом:
•    гуманізація міжособистісних взаємин у дитячому колективі;
•           створення належного мікроклімату;
•           коригування взаємин педагога з дитиною.
3.     Допомога дитині в особистісному зростанні:
•           вивчення дитини;
•    індивідуальна робота з усунення недоліків інтелектуальної, моральної, емоційно-вольової сфер;
•    включення дитини в активну діяльність на основі її інтересів і нахилів;
•           керівництво спілкування дитини з ровесниками;
•           подолання негативної мотивації учіння

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тексти для диктантів та списування 1-2 клас

Математичні віршовані задачі

Діти з ЗПР – розвиток, особливості, навчання, характеристика