Характеристика розвитку і поведінки дітей шестирічного віку
Структури
розвитку
|
Характеристики
|
Фізичні
|
Під час
читання уважно стежить очима за текстом. Нетерплячість – характерна риса. Цього
віку. Вчиться розрізняти праву і ліву сторони. Швидко стомлюється, часто
хворіє. Любить рухливі ігри й ігри на свіжому повітрі
|
Соціальні
|
Прагне
бути першою. Виявляє дух суперництва та ентузіазм, що можна використовувати в
навчальних цілях. Сама придумує правила поведінки. Часто виходить за межі
дозволеного. «Розквітає» у відповідь на похвалу чи заохочення, невдачі
сприймає дуже важко. Прагне увесь час одержувати задоволення, любить
сюрпризи. Дуже чутлива до критики, але охоче критикує інших. Експериментує з
індивідуальною і груповою відповідальністю. Велике значення надає дружбі,
часто має одного кращого друга. Школа разом з родиною стає впливовим
соціальним чинником
|
Мовні
|
Охоче
пояснює різні речі, показує і коментує. Полюбляє жартувати і відгадувати
загадки, поговорити у класі
|
Пізнавальні
|
Полюбляє
ставити запитання. Любить нові ігри, ідеї. Навчається краще, роблячи
самостійні відкриття. Береться за більшу кількість справ, ніж може зробити.
Розігрує драматичні сценки. Починає виявляти цікавість до оволодіння
навичками і методиками навчальної діяльності. Навчання за допомогою гри
ефективніше, ніж за допомогою книг. Вивчення будь-якого матеріалу має бути
прив’язане до дійсності. Характерне зростання творчої активності. Любить
розфарбовувати, малювати. Під час виконання завдань захоплюється кількістю
зробленого, ігноруючи якість
|
Зорові
|
Діти не
повинні багато списувати з дошки. Здатність контролювати рух очей дає
можливість учитися читати
|
Рухові
|
Не слід
штучно знижувати високий рівень шуму й активності. Варто дозволяти дітям
працювати стоячи. Слід чергувати навчальні заняття з ігровими і
фізкультурними паузами
|
Комментарии
Отправить комментарий