Характеристика розвитку і поведінки дітей шестирічного віку

Структури розвитку
Характеристики
Фізичні
Під час читання уважно стежить очима за текстом. Нетерплячість – характерна риса. Цього віку. Вчиться розрізняти праву і ліву сторони. Швидко стомлюється, часто хворіє. Любить рухливі ігри й ігри на свіжому повітрі
Соціальні
Прагне бути першою. Виявляє дух суперництва та ентузіазм, що можна використовувати в навчальних цілях. Сама придумує правила поведінки. Часто виходить за межі дозволеного. «Розквітає» у відповідь на похвалу чи заохочення, невдачі сприймає дуже важко. Прагне увесь час одержувати задоволення, любить сюрпризи. Дуже чутлива до критики, але охоче критикує інших. Експериментує з індивідуальною і груповою відповідальністю. Велике значення надає дружбі, часто має одного кращого друга. Школа разом з родиною стає впливовим соціальним чинником
Мовні
Охоче пояснює різні речі, показує і коментує. Полюбляє жартувати і відгадувати загадки, поговорити у класі
Пізнавальні
Полюбляє ставити запитання. Любить нові ігри, ідеї. Навчається краще, роблячи самостійні відкриття. Береться за більшу кількість справ, ніж може зробити. Розігрує драматичні сценки. Починає виявляти цікавість до оволодіння навичками і методиками навчальної діяльності. Навчання за допомогою гри ефективніше, ніж за допомогою книг. Вивчення будь-якого матеріалу має бути прив’язане до дійсності. Характерне зростання творчої активності. Любить розфарбовувати, малювати. Під час виконання завдань захоплюється кількістю зробленого, ігноруючи якість
Зорові
Діти не повинні багато списувати з дошки. Здатність контролювати рух очей дає можливість учитися читати
Рухові
Не слід штучно знижувати високий рівень шуму й активності. Варто дозволяти дітям працювати стоячи. Слід чергувати навчальні заняття з ігровими і фізкультурними паузами

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тексти для диктантів та списування 1-2 клас

Математичні віршовані задачі

Діти з ЗПР – розвиток, особливості, навчання, характеристика